»Pod blagovno znamko The Slovenia (Wonders) želeli povezati najboljše iz Slovenije, tako skozi medije kot predvsem v tem primeru tudi skozi čutila.«
»Da bi ljudje razumeli, da The Slovenia Wonders ni samo prospekt oziroma karta Slovenije, temveč je pripomoček, s katerim lahko dobiš idejo, katero točko v Sloveniji še obiskati.«
»Že danes recimo so investitorji, ki izhajajo iz ZDA, tretji po naložbah, nekje milijardo in pol tujih neposrednih naložb imamo in to številko želimo še povečati.«
»Tudi ni projekt zunanjega ministrstva. To je nacionalni projekt in si želim, da bi ga Slovenija res čutila kot takega.«
»Iz dobrega inženirja ali zdravnika velikokrat skozi poklicno kariero nastane tudi dober menedžer. Izjemno redko pa iz dobrega ekonomista, filozofa ali pravnika skozi poklicno kariero nastane dober inženir ali zdravnik.«
»To sem vzel kot darilo od Orsona, skozi oblake.«
»S kolektivnim sodelovanjem lahko namreč v izredno pomembni zgodovinski razpoki skozi neizmerne tokove, ki jih odpira, skozi različne materialne strukture, iz katerih je narejena, skozi zamenljive ploskve tenkega stekla, ki jo transformirajo v kolektivni spomin, pa tudi skozi naključja, mete kocke in zasuke usode, ki jo utemeljujejo in kanalizirajo, bolje razumemo naš svet.«
»Izražamo jim polno podporo in si želimo, da skozi socialni dialog najdejo pravo rešitev za zaposlene na pošti.«
»Skozi liberalne vrednote, tradicionalne vrednote in pa humanistične, želimo ljudem ponuditi eno boljšo prihodnost.«
»Moramo povezati celotno izobraževanje. Sem specialist za izgradnjo ustvarjalnih okolij, kako ustvariti okolja, če želiš biti ustvarjalen, boljši od drugih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju